olssooon

Alla inlägg under mars 2013

Av Sarah Olsson - 30 mars 2013 22:17

Glömde skriva det i förra inlägget, men på måndag så är det 10 år sen min mamma dog..

Min kära söta underbara älskade mamma! <3

Om du ändå hade funnits idag <3




Jag älskar dig Mamma! <3


 

Bild ifrån dagstidningen då mamma hade opererats, har ingen bättre bild på datorn för tillfället.

Av Sarah Olsson - 30 mars 2013 21:54

Glesa inlägg, som jag ber om ursäkt för.


I veckan som har varit så har jag börjat med simningen på badhuset, med bästa Petra!

Det var riktigt skönt kan jag säga, det är nåt jag inte kommer sluta med i första hand!


Sen har jag även hunnit färga håret rött, som jag har längtat efter det! ;)

Har inte hunnit knäppa nån bra bild, jag ser ju bara ut som ett mongo på de jag hunnit tagit.

Så ny bild ska jag ordna, så ska ni få se hur de blev!


Nu ska jag fortsätta surfa på datorn, fixa lite smågrejor på bloggen etc.


Förresten, hoppas ni har haft en fin påskhelg!


Och Glad Påsk på er!



Av Sarah Olsson - 24 mars 2013 12:20

Idag har jag städat här hemma för fulla muggar.
Diskat, dammtorkat överallt, dammsugit, varit ner i tvättstugan två vändor m.m

Så just nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar där nere, så man får gå ner och hämta den.

Sen efter de ska jag hjälpa bror och svägerskan med och köra grejor hit och dit.

Så ikväll lär jag vara ganska mör i kroppen..


 

Av Sarah Olsson - 22 mars 2013 18:02

Hejsan!

Just nu är det sjukstuga här hemma, fast jag har klarat mig än så länge.

Karln ligger hemma i halsfluss, men idag känner han sig lite bättre än de förra dagarna som passerat.

I veckan bestämde jag och två jobbarkompisar att vi skulle börja träna ihop :)

Vi tänkte skaffa ett "Bad och Gym" här på badhuset och träna av bara fasiken :)

Så en dag kommer vi motionssimma och andra dagen gå på gymmet :D

Det kommer bli så oerhört kul! Att få slippa gå ensam varje gång, för det vill man ju inte, då skippar man ju de och gör nåt annat istället.


Ikväll blir det fredagsmyyys!

Länge sen man hade de nu, var nån gång i januari-februari.

Annars har jag bara jobbat varje fredag, men ikväll blir de mys med nåt gotta och tv eller film   

Få mysa med min kärlek!   


Hoppas ni får en bra kväll!

Av Sarah Olsson - 19 mars 2013 17:35

Nu var det världigt länge sen jag skrev här, ber om ursäkt.

Vi är ju inte hemma så ofta som annars, eftersom toan fortfarande är under renovering!

Men ja, det är inte så mycket att göra åt. Idag har de lagt dit värmemattor, så jävlar va varmt det var när man öppnade dörren för att kolla hur de går.


Vi arbetar och står i som vanligt.


Har även suttit och kolla vad en resa till mitt pucko skulle kosta, saknar henne nämligen :)


Jag har väl inget speciellt att berätta egentligen, jag lever på som vanligt.

Blir bättre bloggning när jag flyttat hem igen!


Ciao!

Av Sarah Olsson - 5 mars 2013 22:38

För exakt två år sen så satt jag och min underbara kompis Cornelia på Andra chansen i Sundsvall, och syndes i tv :)   


Men det var inte därför jag skrev.

Ville bara visa att jag inte har gett upp bloggen.

Varför jag inte varit aktiv här inne på bloggen är för att vi inte har varit "hemma", utan vi har fått "flytta" in i en liten etta så länge, för våran toa är under renovering. Just nu är vi inne på andra veckan som värmefläkten står på där inne, och det börjar bli ganska varmt där kan jag säga.. Phju!

Men jag hoppas att det snart är klart där, i alla fall med fläkten, så de kan fixa resten av badrummet.


I helgen var vi och shoppade lös, vi köpte massor av grejer till hemmet, en byrå, ny tv-bänk, och massa smått men ändå användbart! Så just nu vill jag bara "flytta hem" igen! Och göra det så himla hemtrevligt!


Hoppas Åfa fixar klart lägenheten ganska snart! :)


Nu ska vi traska över till vår andra lägenheten (lånelägenheten), och sova.

Ny dag imorgon, mer jobb.


Godnatt!   

Presentation


En musiktokig tjej här, som vill dela med sig av sitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om tAKiDA?
 Dem är skitbra!
 De går att lyssna på.
 Dem är dålig.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards