olssooon

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sarah Olsson - 9 augusti 2013 14:15

Nu är det bara en vecka kvar tills Ljungaverk vaknar till liv, för då är det nämnligen Ljungarocken!

Som om jag har längtat till de, faktiskt 2 år om man ska vara noga!

Ska gå båda dagarna i år, med min kille och tre vänner!

De jag ser mest framemot att se är självklart Takida, men även D-A-D, Stiftelsen, The Kristet Utseende och Blowball :)


Ska även träffa mina takidavänner från södra delen av Sverige, vi ska även ta en tripp runt Ånge och lite sånt!


Förra gången var de superbra, men i år ska de bli underbart bra!!



Jag och mina vänner 2011, första gången de hade detta!  

Detta kort är taget av tidningen, vi hamnade även med i tidningen dagen efter!

Vi satt hela dagen för att vänta på Takida, för att vara längst framme vid scenen!


Jessica, Zoofie, Jag, Catharina och Cornelia! =)

Av Sarah Olsson - 9 augusti 2013 12:46

Nu är det några månader sen sist, då jag skrev.

Men dagen efter senaste inlägget så fick vi åka in till Sundsvall och ta bort våran älskade goprins, då han bara blev sjukare och sjukare. Levern slutade att funka till slut, och prognosen var inte alls bra att han skulle vända tillbaka.

Så han fick somna och få det bra.

Det tog ett bra tag innan man själv vände sig mot de positiva hållet, men nu så är vi där.

Han har det bra nu våran älskade kille!

Kommer alltid finnas i våra hjärtan!


          



 



 


Älskade lilla Gorgi! <3

Presentation


En musiktokig tjej här, som vill dela med sig av sitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om tAKiDA?
 Dem är skitbra!
 De går att lyssna på.
 Dem är dålig.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards