olssooon

Direktlänk till inlägg 24 april 2013

Ljungarocken, nu tack! =)

Av Sarah Olsson - 24 april 2013 20:03

Det var skönt med en promenad på förmiddagen, med musik i öronen. Med musik i öronen går jag som bäst!

Det blev en himla massa papper som jag fick fylla i, tror de var 4 olika papper. Men nu är det i alla fall gjort!


Idag har de inte varit och fixat nåt på toan, så funderar ändå på att flytta in i denna lägenhet i alla fall, de får väl komma och arbeta i alla fall, de får vi ha överseende med :)

Det är ju som sagt inte mycket arbete kvar att göra där, det borde ta en dag kanske, kan inte tro att det ska ta längre tid.


Imorgon ska vi få våran lön, och jag hoppas att den kommer in imorgon, det återstår att se.

I så fall blir de stan på fredag (eventuellt), köpa mat och sånt. Funderar även på en ny kamera, de jag har hemma är så dåliga, och det blir ingen bra kvalite alls.

Så en ny kamera hade suttit fint, så man har en i alla fall till Ljungarocken!


Jag längtar så otroligt mycket till Ljungarocken, så jag tror jag döör ibland!

Solen, folket, musiken, konserterna, artisterna, stämningen.. Åååh!

Nu får de gärna bli Ljungarocken!


 

Fotograf: Zoofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah Olsson - 24 september 2013 17:25

Nu är det länge sen, som vanligt.. Men just nu håller jag på lär mig min nya dator, en Acer :) Med windows 8.. Typ allt är helt nytt för mig, och jag förstår mig inte på hur man gör allting på denna dator ännu. Men det lär man väl sig. Under tide...

Av Sarah Olsson - 9 augusti 2013 14:15


Nu är det bara en vecka kvar tills Ljungaverk vaknar till liv, för då är det nämnligen Ljungarocken! Som om jag har längtat till de, faktiskt 2 år om man ska vara noga! Ska gå båda dagarna i år, med min kille och tre vänner! De jag ser mest fra...

Av Sarah Olsson - 9 augusti 2013 12:46

Nu är det några månader sen sist, då jag skrev. Men dagen efter senaste inlägget så fick vi åka in till Sundsvall och ta bort våran älskade goprins, då han bara blev sjukare och sjukare. Levern slutade att funka till slut, och prognosen var inte al...

Av Sarah Olsson - 14 maj 2013 11:34


Tjenixen allihopa! Idag så blir det tandläkaren för sambon, han ska ta bort stygnen sen sist, medans jag värmer upp sitsarna i väntrummet. Sen upp till Östavall för att stöka på lite. Hunden ska även få följa med, då vi måste försöka mata han var...

Av Sarah Olsson - 13 maj 2013 16:31


Kan vara känsligt i inlägget!   Det var ju några dagar sen jag skrev här.. Men det är för att hunden blev sjuk, och är det fortfarande. Det började i onsdags eftermiddag, då han började skita diarre, dagen efter började han kräkas, och fortfa...

Presentation


En musiktokig tjej här, som vill dela med sig av sitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om tAKiDA?
 Dem är skitbra!
 De går att lyssna på.
 Dem är dålig.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards