olssooon

Alla inlägg under september 2013

Av Sarah Olsson - 24 september 2013 17:25

Nu är det länge sen, som vanligt..

Men just nu håller jag på lär mig min nya dator, en Acer :) Med windows 8.. Typ allt är helt nytt för mig, och jag förstår mig inte på hur man gör allting på denna dator ännu. Men det lär man väl sig.

Under tiden som jag inte skrivit sen senaste inlägget, så har vi varit på Ljungarocken, som var heeelt underbart!

Vi förlovade oss även under fredagen, innan Stiftelsen skulle spela.

Annars har de inte hänt så mycket faktiskt.. Vi var även på Gyllene Tider i början av augusti, som också var suuuperbra!! :D


Jag skriver mer sen, då jag lärt mig datorn, och då jag har lite mer att skriva.

Kommer även upp lite bilder också framöver, har varit skitdålig på det, jag vet. Eller för övrigt med bloggen..


Men vi hörs! Ska nog snart iväg och hämta gänget uppe i Östavall också :)


Ciao!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En musiktokig tjej här, som vill dela med sig av sitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om tAKiDA?
 Dem är skitbra!
 De går att lyssna på.
 Dem är dålig.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards